Uppdatering och filmrecension

Hejsan! Äntligen är blogg.se klara med förändringarna, eller har de bara ändrat tillbaks till det ursprungliga igen? Jag är ju sådär galet oteknisk så jag har ingen aning om vad det handlade om. Någon plattform var visst inblandad. Min första reaktion när de sa plattform var ju förstås någon plattform IRL. Hehe. Under de sanste dagarna har det väl inte hnt något speciellt. Jag var med Klara i söndags för hon fyllde år. Vi gick till Vällingby, kollade i modehuset, hon köpte ett par dojjor på Topshop och sen köpte vi kebab på Johnnes Grill och åt den ute i vårvädret. Sen tog vi tuben in till city där vi kollade på filmen 27 dresses. Den handlade om en bröllopsfixare (Kathrine Heigl) som alltid fick vara den omhändertagande och alldrig bli ompysslad själv. Hon planerade jättemångas bröllop och fick vara brudtärna på alla de hon fixat. Hon var kär i sin chef, men som sedan blev förälskad i hennes (kathrine Heigls) syster, efter att de träffats på en fest. Sen friade han förstås till henne och Kathrine (har ingen aning om vad hon hette i filmen) blev förstås ledsen, men ställde ändå upp på att  fixa deras bröllop. Och då hade de anställt en duktig journalist (nämligen Kathrines favoritjournalist) som bara skrev om folks bröllop. Och förstås så hade kathrine träffat honom förrut och han hade bjudit ut henne flera gånger men hon hade tackat nej. Och sen är det väl smått förutsägbart vad som händer sen. 27 dresses heter den för att hon har vart brudtärna på 27 bröllop och sparat varenda klänning hon har fått bäära. 27 stycken. Jaja. En liten filmrecension vart det. 3,5/5 T (som är Teresa då) får den av mig. Hihi! Kommer lite bilder när jag kommer hem. Just nu är jag ju i skolan. Kul att vi är med på mest aktiva-lista föresten. Fortsätt så. Puss!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0