Störande

Kom på en irriterande grej som "hände" igår på träningen.
Jag kom för sent för att pappa skulle sälja en av bilarna och det drog ut på tiden (han hade lovat att skjutsa mej). Så jag ringde min ena tränare som är tjej (kanske är bäst att inte säga namnen ;P) och berättade att jag skulle bli typ 10 min försenad p.g.a. dethär. För liksom pappa kunde ju inte bara skicka hem en som var intresserad av hans bil, då skulle han nog inte vilja köpa den :s
Jag kom in i hallen typ bara 5-7 minuter sent, men min tränare (som är kille) skulle på ett lagom trevligt sätt fråga vrf jag var sen. Jag sa att pappa skulle sälja en bil och min andra tränare sa att jag hade hört av mej. "JAHA, så din pappa säljer bilar hela tiden eller?" med ett inte spec. trevligt tonfall. PALLA. Han menade förstås ironiskt, typ att jag alltid kmr för sent, vilket inte är sant, brukar komma precis i tid elr typ 3 minuter för sent men fan inte mer, isf så ringer jag alltid och förvarnar om att jag blir sen! Och som svar på frågan: JA, MIN PAPPA SÄLJER BILAR I PRINCIP HELA TIDEN - HAN ÄR BILHANDLARE.
Tänkte säga det, men hann bara inte för vi skulle börja då + att det kanske inte direkt var den bästa tiden att "käfta" , jag var ju faktiskt sen.. Jaja, nu ska jag vila, har typ lite feber :/

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

fin design :)

2008-04-24 @ 08:29:34
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0