Sol


Fint från Twenty8Twelve


Hej! Idag har jag legat och solat och läst chicklitt i stort sett hela dagen. Ätit lunch med min halvsyster också. Gårkvällen hos Klara var skoj. Vi sjöng singstar och tittade på två filmer. Givetvis lyckades jag somna på båda filmerna. Eftersom att jag har så nära hem från henne så drog jag hem, fast att alla andra sov där. hade feber dessutom. Men ni vet ju att jag får feber när jag sovit dåligt :P Kom hem vid halv tre, borstade tänderna och la mig. Trevligt. Nu ska jag göra ingenting och imorn är det skola. Då ska Kitty till Småland. Puss!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Halvsyster?

Klänningen var fin!

2008-04-20 @ 19:13:55
URL: http://www.cikoria.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0