Smile

Hejsan!
Har inte suttit vid datorn på hela morgonen :O Däremot har jag missat inte en, inte två men hela 3 bussar. Hur bra är jag på att hinna? Haha. Men jag SKA hinna med den fjärde. Det mest komiska är att busshållsplatsen tigger 10 meter ifrån mitt hus (om ens det). Och ändå missar jag bussen varje morgon. Skärpning Teresa! Idag är det skola till 13.30 sen ska jag till Leo och hjälpa henne med förberedelserna inför hennes tjejmiddag/fest. Nicelinice. Sen så ska jag förstås vara där på kvällen också. Så jag har väl inte så mycket att skriva. Take care!
P.s. Jag är jätteglad för en sak men jag ska köra en Malin och inte skriva vad det är. Inte est mina kompisar kommer få vet, kanske. Såhär glad är jag:

Kommentarer
Postat av: Kristjana

haha jag tror jag vet vad det är eftersom jag är bäst.

2008-04-18 @ 19:26:58
URL: http://iamtheparty.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0