Shaafan!

Idag har jag träning som vanligt och sen ska jag till Teresa, where I will sleep ^^
Meen asså orkar verkligen inte träning idag! Fick nog av basket på gympan idag ;) Guud, ja var inte sådär överlägset bättre än alla andra som det brukar va. Elr asså.. jag ville inte "styla", för då skulle man vara "ego" typ (som alla andra wannabe-basketproffs var, alltså i min klass.. haha, asså alla trodde typ att dom var skitbra men nääej inte direkt.. dom gjorde dubbeldribbling, foul och stegfel typ heeela tiden. Dom får väl tro att dom är bra ;P), men iaf så jag passade dom andra för det mesta. Jag är också den ända basketspelaren i klassen så alla höll stenhårt försvar på mej -.- och foulade/slogs hela tiden -.- Nämner inga namn men ... SEBBE. Och så vare en tjej i klassen som trodde att hon var så jävla bra, men de var bara för att hon var fri hela tiden, så till slut så försvarade jag på henne skitmkt och då kunde hon inte göra nåt (mohahahaha) - inte så kaxig längre? Haha. Men skit, jag gjorde bara ett eller två mål.. :s Fast vi spela ba 15 min typ.

Aja. Nu ska jag dra ut min stekande (solande) syrra för att hoppa studmatta! :D

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0