Sex and drugs and rock n' roll

Hej! Föstås lite dålig uppdatering från min sida, men nu har jag äntligen tillfrisknat från "även fast jag inte har NÅT annat bättre för mig, och typ sitter och tittar på tv, så kan jag inte blogga" - syndromet, och det är ju bra! Tyvärr så är det något konstigt med bilduppladdningsaken här på bloggen för tillfället. Hoppas det fixar sig snart.

Underbart väder idag förresten!  Har solat nu på eftermiddagen och fått en rejäl bränna för att vara i bara drygt en timma och i Sverige. En fin brun bränna alltså! Imorgon är det Valborg. Och det är ju trevligt. Är bara så jävla anti alla fjortisars oklassiga festande kring valborg. När ska de förstå att det bara gör de billiga? Jag tycker det är helt okej med alkohol i LAGOM MÄNGDER. Bara så ni vet... haha! Imorn så ska jag i alla fall till Nacka till mina kära kusiner. Och det ska bli kul. Vad ska ni göra?

En lite hippieinspirerad outfiit också :) Just for you, puss!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0