Revolution

Hejhopp!
Malin och jag har vart i Vällingby. Där käkade vi lunch på Subway och tränade core. Core är mage, rygg och sida. Det var skönt. Man kände verkligen att det hände saker, särskilt i magen (missuppfatta inte). Här kan du hitta gruppträningsschemat för Vällingby sim- och idrotshall. Ikväll blir det plugg tror jag. Ska försöka göra ett mattesteg på en kväll :D Good luck liksom. Sen ska resten av mitt barnbidrag spenderas på underkläder (för den som är intresserad)
  
De här två och några fler trosor står på inköpslistan. Seeexy. Nu ska jag somsagt plugga, hur det nu ska gå till. Mjau!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0