Peace

Hej! Idag har jag vart i Barkarby, Vällingby, sytt en kjol och haft mormor och morfar på besök. Det var kortfattat om min dag. Självklart är jag lika berörd som alla andra över mordet på Engla. Sjuka människa som gör sånt. Jag blir så ledsen..

Förresten så är det rea på Betties Galleria (olänk till höger). Massvis med snygga smycken och skönhetsprodukter till superpriser och bäst av allt - fraktfritt!

Hjärta i Guld - Klicka på bilden för att stänga Guldfärgat Peace-armband - Klicka på bilden för att stänga Guldfärgat Armband med Klocka - Klicka på bilden för att stänga Guldfärgade Peace-Örhängen med Kristaller - Klicka på bilden för att stänga

Favoriter. Halsband - 99kr Armband - 69 kr Armbandsur - 199kr Örhängen - 99kr

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0