Paus..?

Tänkte kanske försöka ta en paus från shoppingen..
Har ju köpt mycket saker nu, så när jag har köpt detta såå;
image756
Jaa, för Ray Ban:sen som finns i VARENDA affär är ju faktiskt jävligt fina..
Strandväskan är perfekt. Skorna är bekväma och sjalen är faktiskt inte så viktig (a) ..
Tittade på talang 2008 och åt lövbiff med pommes ikväll. Haha, inte direkt nån intressant kväll, men jag är trött så vem bryr sej? Ska tvätta ansiktet, borsta tänderna och sen ska jag nog fan snart gå och lägga mej. *nörd*. Fast jag kmr nog bli pigg innan. Jaja, have a nice kväll!

Kommentarer
Postat av: Leonor

är inte det där typ mina skor?

2008-04-26 @ 14:32:22

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0