Min helg.

Åkte till Sigrid i fredags. De va jätte mys. Men vi gjorde inte så mycket eftersom vi inte hade planerat. Vi har börjat kompa vår egna låt. Anntingen ska vi ha den på gympa tävlingen den 17-18 maj eller på våruppvisningen, då temat på kläderna ska vara glitter och glaumor. Vi får se vad vi bestämmer att klä ut oss till då. Förra uppviningen, i höstas var vi mio min mio! Det va jätte skoj! :D
Sen har vi pratat ut en del, me varandra. Och pusslat o klottrat ner zigges vägg. Ja har sovit under ett Björn Borg täcke. Världens skönaste. Fast man tror inte de först, eftersom de är av jeans material. Vi gick upp tidigt o drog till husby. Vid Jakna träffade vi några andra, Julia o Linnéa. Trevilga typer xD
Halv tio stog vi i solen utanför dörrarna o väntade på att de skulle öppna. I kön till kassan såg vi några värsta wannabes killar. Alla fyra hade samma mobil som Malin. Bögit. En hade 96. Vi snackade ganska mycket skit om dom. Sen när vi träffade dom i poolen sista haltvimman bestämde vi oss för att mobba dom. Vi låsades att vi va intesserade av dom. Ja va me på de hela. Men sen ågrade ja mej. De va ju as fula o typ värta wannabe. Bläblä blä! Zigges beskriving på odm va "avlånga". de va avlång i skallen, avlångt fula o lååååånga.
De slutade hursomhelt me att zigge bjöd me dom på donken. Men utanför dissade vi dom. För vi ville inte hänka på till Kista.  Donken ligger ju jätte nära husby, så vi drog dit ist.

Ja, o nu sitter ja här hemma o surar på min familj som inte lät mej hänka på skräckfilm kvällen hemma hos Sigrid med kim, jonte, Julia o LInnéa, eller gå på bio med andra-Linnéa och Hanna eller dra till Malin o ha film mys med Teresa och Malin. Jag ska sitta här hemma med min familj o spela något tråkigt sällskaps spel o äta kyckling rester sen i fredags. "/ Livet kan inte vara en fest hela tiden. Det fattar ju till o med ja. Men det är inte kul att tänka på vad mycket annat ja kunde ha gjort.
Hade vait kul om vi åtminstone hade en familje fest när någon annan fmilj kommer hit eller vi dit. Men de pallar inte mina föräldrar. De har blivit gammla o föredrar en seg kväll med familjen. Visst, jag har haft många undebara sådana kvällar med god mat o tända ljus. Men det är såååå uttjatat! Om vi kunde åk o göra nått. Visst, vi drar väldigt ofta utomlands. Ibland så ofta att ja adlrig hinner vara med mina kompisar. Surt är det iaf.  Även fast man inte kan vara igång hela tiden.

Ja, det va ju planerat att sigrid, jag, jonte o kim skulle ha vår traditionella filmkväll hos zigge. Men de gick ju inte, eftersom ja fick välja mellan att sova hos sigrid på fredagen eller filmkväll hos henne på söndagen. Eftersom ja inte kunde på Söndagen så hade Linnéa o julia de med gänget istället för mej. För det behövs två ersättare för meej:D

På lördag kväll var morfar här och vi hade de mysigt. Jag fixade en as god tacopaj. fast ja glömde vispa äggsmeten. men det märktes inte, så de gjorde inget. Sen såg vi "The Pacifaier". Har redan sett den 2 gånger. Men vi behövde en film som inte var tecknad, inga naken scener o så lite våld som möjligt. Svårt att hitta en sån film utöver Lassie. Filem vi såg är ganska våldsam, men den fick duga. morfar och jag pratade massor om allt och inget. Eftersom vi träffas sällan har vi ofta mycket att säga varandra.

Nu är iaf det nya köket invigt! Snart är det dags att renovera mitt och Annas rum. Nej, vi delar inte rum. ;)

På söndgen var det upp tidigt som gällde. Gympa klockan 10-12. Kändes riktigt bra. Ja gjorde flera handvolter utan pass^^. Julia var med Zigge, eftersom de sov över efter filmkvällen som ja egentligen skule delta i:) Så de va tack vare mej som Julia o sigrid började umgås igen, kan man väl säga:) Ja klarade även av överslag på mjuk landning utan pass. O julia fotade allt. Efteråt bjöd Sara oss på kladdkaka, saft o grädde. Kändes ingen bra att trycka i sej massa kolhydrater direkt efter träningen. Men vem kan stå en mot en liiiiten bit chockladkaka? Inte jag!
Nu ska ja tända ljusen till vår familje kväll. Men först alltid en ducsh, inte lukta usch! Önskar att ja fick gitta från huset, men de gååår inte"/
Om ja inte är en snäll flicka så riskerar jag min månadspeng.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, fula killar asså!
Våran resonering
"Näh, jag bangar. Min är förliten " ^^

2008-04-14 @ 17:14:08
Postat av: Zigge

men garv vilken hemsk bild på mej!
HAHAHAHAHAHHAHAHA
dom där killarna va värsta wannabes.
puss på nosen

2008-04-23 @ 16:30:41
URL: http://glitterpatrullen.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0