Måndagstråk..

Usch och fyfan för vädret! Det är ju förfan helt grått och äckligt! Hoppas det försvinner..
Måndag betyder skola och det betyder ****.. Helgen borde vara längre, verkligen! Menmen.

Svälj... vet inte vad jag ska säga, men jaa.. kolla bara på det;



Snart börjar det bli dags att skynda sej så.. Pusshej! Ha en bra dag.
Förresten! Har bestämt att jag ska skriva ut nåra bilder i fotopapper, rama in dom och ha dom nånstans i mitt rum.. Har valt några bilder men om du (nån kompis dåra) har några bra bilder så säg till och skicka dom till mej så jag kan ha ännu fler!

Kommentarer
Postat av: Leonor

du kan få ett jättefint foto på mig ;P (a)

2008-04-14 @ 13:01:22
Postat av: klara

var med i min efterrättsomrösing :P

2008-04-14 @ 19:41:40
URL: http://morklila.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0