Malin Vindögd..

image686Haha, checka ögonen på bilden. Usch, undrar om jag skelar utan att märka det ofta. Näääe. Men seriöst den där bilden är läskig, skulle fota me vår fina tapet i bakgrunden och så var jag tvungen att se ut som en zoooombie på ögonen..
Förresten, hittade inte adidaströjan i Vällingby. Skit. Men jag hittade massa grejer som jag önskar mej i födelsedagspresent. Fotar typ aaallt så det kommer nog ut här i bloggen sen, så kan mina vänner ha koll på vad dom ska ge mej när jag har min fest. Förmodligen poolparty, för ja, jag har en pool. Jag är så jävla cool. Ja jag var tvungen att skryta lite här. Man får väl passa på. Nej förresten, har två poolar. En stor swimmingpool och en bubbelpool, det har inte du va? Haha. Puss!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Malin är en fet jävla ego-bajskorv för hon har TVÅ pooler och jag har inte en enda. Då vore det väl ändå mer rättvist om jag fick en?

2008-04-07 @ 20:16:05
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: SHT (sexyhornyteacher)

hihi

2008-04-07 @ 20:17:35

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0