Lite träning och en tönt

Hej på er!
Hur har er dag vart? Min har vart super. Fick mycket gjort på skolan och sen har jag "simmat" (lekt i poolen) med några kompisar. Har nästan vart mer fysiskt aktiv denna vecka än på flera år! Jaf tycker ju om att simma.Förstår inte varför jag inte gör det oftare. Och basket är väl också kul. Att hyra en badmintonbana i en timma är ju pefekt om man är fyra personer. 30 kr per skalle. Jag minns i sommar när K och jag stannade upp till sent på natten och spelade badminton i trädgården. Det var mysigt. Och sen kan man ju vara klassisk och träna med vikten av sin egen kropp - och springa.  Fyra tips på motion so mer rolig. Tycker jag. Ikväll är det Grey's OCH, OCH, OCH! Premiär för Sverige Pussas och Kramas! Med Björn! Jajajajaj. Ska sätta in lite roligare bilder och sånt. Imorgon bitti. Deal? Så länge kan ni studera denna vackra illustration. Den är sådär läskig, så man får rysningar samtidigt som den är kul. De har verkligen fångat upp en tönts sämsta sidor. Och lite mjäll som pricken över i:et. Fy vad äckligt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg blogg
Hoppas du får en trevlig kväll!,
besök gärna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 20:53:04
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0