Hot

Hejsan! Malin och jag satt hos henne ett tag, men sen drg vi till Vällingby. Lite riskabelt att åkakvart i fem när halva centrumet stänger fem, men ändå. 16:44 gick bussen och kärringjäveln körde förbi oss, trots att vi stod vid busshållsplatsen. Vi kom inte ens springande. Jävla människa. Men vi sprang upp till Vällingby för att hinna till fem och hör och häpna - vi hann faktiskt med att vara på H&M i nästan tio minuter. Sen gick vi till Gina där jag la undan ett par brillor i wayfarers-modell. Dom jävlarna tar inte kort utan leg. Sen tog vi i alla fall MANGO där jag hittade en snygg strandskjorta typ. Eller asså den går att använda till shorts och så också. Bruna shorts blir snyggt. 149 var priset. Billigt billigt.

Såhär såg skjortan från MANGO ut. Fast jag tänkte köpa den i turkos. Sån där jättehärlig sommartukos som bara lyser och är perfekt till träsmycken. Men jag täntkte verkligen inte ha den som hon på bilden. Det var fuligt. Utan jag vill ha slappt till bruna elelr vita shorts, träsmycken och sandaler. Yees. Klara om en timma. Puss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0