Heeeejsan!

Det var kul hemma hos Erika, vi hoppade bl.a. studsmatta och fick massa jeeefla stötar -.-
Igårkväll sov jag förresten hos Leo, också kul, hehe. Vi tittade på film och var barnvakt åt Leos syrra.. Och idag i skolan så har jag jobbat i iaf 2 timmar typ (!!) omg jag är bäst!

Efter träningen idag hade vi fys (asså träna musklerna, typ armhävningar situps m.m.), lite småjobbigt men inte så farligt som väntat ;) Så nu vet ni det..

Gud vad jag längtar tils när jag Emma och Teresa (ofc. nån annan om dom kan) ska, för vi SKA verkligen, åka till Trosa och (förhoppningsvis) träffaaa Marcus. Han är rolig. Och väldigt lång för den delen. Hoppas det blir kul. Det var ju så längesen..
Jaja, skriver efter att jag har duschat. Puss&kram<3

Kommentarer
Postat av: Leonor

varför trosa, och vem e markus?

2008-04-21 @ 21:15:14
Postat av: Malin

Trosa för att ja har landställe där o träffade marcus där förra gången. Och marcus är en "gammal bekant" ;P

2008-04-21 @ 21:25:43
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0