Heartbreak Kid

Hej på er!
Igårkväll drog jag alltdå till Klara. Vi såg Heartbreak kid. Har redan sett den en gång, men hängde inte med sådär jättebra då. Den var helt okej. Ogillar Malin Åkerman starkt bara. Sen satt vi coh pratade och tog massa bilder också. Och åt chips och tiramisu. Gott! Kom hem vid halv ett och slocknade vid ett. Och igår så gjorde jag två steg (hihihi). Jag är så f*cking stolt! Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Mormor och Morfar hälsar på ikväll i alla fall. Då blir det grillat och kladdkaka. Me love. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad duktig du ar;)
Vilket amne?
Puss

2008-04-13 @ 22:23:53

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0