Halva lördagen har gått

Har varit i Barbaby med pappa och handlat lite :)
Ska fota allt och lägga in i bloggen, men de blir med mobilen så kvaliten blir väl lite halvdan.. Om en kvart (!!) ska jag vara i Blackebergshallen för att spela match mot Täby. Tror att det kommer gå bra, hoppas verkligen att jag får spela nåt. Hmf. Har hittat en skitsnygg tröja med dragkedja, lite brungrön är den, som är Adidas och kostar 600 kronor. Fanns bara i strl 40 där men jag måste ha den! Så pappa och jag ska leta vidare. Ist köpte jag iaf svarta vanliga mjukisbyxor, svart korta shorts, Björn Borg-trosor (skitdåligt sortiment i outletten! Verkligen värdelöst! Billigare visst, men det fanns typ bara strl L och XL och knappt nåra fina mönster. Fy asså, hittade ETT PAR som var fina i XS som jag köpte, skulle köpt fler men det fanns verkligen inga!) och så köpte jag lite annat.

Som sagt, bilder sen. Nu måste jag åka till hallen!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0