Gladiatorheels

Hej och godmorgon! Vaknade omkring 9, dessvärre inte med solen som stack mig i ögonen. Lite synd att vädret nu i helgen inte var lika fint som i veckan. Men det hade ju kunnat vara värre.. Drömde faktskt att det var 2 meter snö ute. Scaaary. Idag ska jag nog göra något med mina kära buddies. Ingen aning vad, men nåt blir de hoppas jag. Jusste! Jag är säkert den hundratusonde bloggerskan som skriver om dessa skor - men jag lovar, jag är inte efter. Har kollat på dom ett tag. Och jag lbir bara mer och mer såld på dom. Så de ska det nog bli. Ha en bra dag. -Ciao!
image773
Snygga på är de också, elelr åtminstonde på en bild på Mini's blogg. Den där gladiatormodellen med vristremmen och klacken är rätt charmig va?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Om jag har riktigt tur har vi ett par bruna gladiator-sandaler på gotland i min storlek! :)

2008-04-27 @ 17:08:41
URL: http://www.cikoria.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0