Eternal Flame

Hejsan!
Man märker att det kommer bli bra väder idag trots att det inte är det än. Eller vi får se. Idag är det förstås skola. Och sen vet jag inte vad som händer. Har jag glömt att säga att vi odlar SQAUSH hemma? Min syster är ju så himla bra på att stava till squash. Haha. Det var väl lite såndär onödig fakta som ni så gärna ville veta. Och igår var det ju nästan sådär sommarvarmt. Och sommarvarmt är bra. För då får man gå i tunna kläder, och äta glass samtidigt som man promenerar längst Rolanshovsparken på kvällen. Och på dagen så får man käpa pizza och bearnaisesås och sätta sig på en filt i nån park och sola. Och sen slipper man skolan. Life is much easier that way. Men nu ska vi försöka göra det bästa av det vi har, och slänga in en sommaroutfit. Jag har visserligen haft den uppe på bloggen förut, en jag tyckte att den var värd att visas igen. Ha en bra dag allihopa!
image640

Kommentarer
Postat av: Joanna

Gud vilken söt klänning.

2008-04-03 @ 11:25:22
URL: http://www.cikoria.blogg.se
Postat av: Emelie

Svar: Jo, det är jobbigt, men jag har delat i snart ett år x)

2008-04-03 @ 19:18:23
URL: http://vinblad.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0