Epic

Hej hej hej.
Förlåt för att jag inte har skrivit på typ en vecka :/ Ska bli bättre. Lovar. I veckan har min syster vart borta. Gamleby åkte hon till med skolan. Det var skönt. Emma och Malin sov här i tisdags, i onsdags hoppade jag, Emma och Erika studsmatta hos Erika och igår mötte jag mamma i Karlberg där vi käkade glass på Glasshuset. Yummy. Sen tog jag en promenad med Klara på kvällen. Härligt :) Idag köpte jag lite grejor. En strandklänning och ett basiclinne.

Det var väl typ det. En önskeaoutfit bjuder jag på också (observera ÖNSKE, eftersom att vissa saker är dyra som sjutton)
image754
Klänningen är Moschino cheap and chic, clutchen är från Marc by Marc jacobs och smyckena är från gamla hederliga H&M. Trevlig kväll <3

Kvällens låt: Faith no more - Epic



Kommentarer
Postat av: Malin

FYFAN! Teresa, det var jävligt lågt! DET VAR FÖR I HELVETTE INTE MED EMMA DU HOPPADE STUDSMATTA HOS ERIKA!!! DET VAR MEJ!!!! :@ jävla ungjävel.. -.-

2008-04-25 @ 20:48:09
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

ojjjj.. men asså jag hade skrivit emma, malin och e. Men malin bara raderades? :S för emma förljde ju med, bara de att hon inte hoppade

2008-04-26 @ 09:25:16
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0