En tönt

Kollade på talang 2007 nyss. Såg ni lillkillen som sjöng? Han blonda? Felix Hvit hette han. Minns ni inte honom från Lilla Melodifestivalen 2003? "För den jag är" hette hans låt. Jag kom på det på direkten jag såg honom. Hahaha. jag håller på att garva ihjäl mig. "För jag vill bli äälskad, för den jag äääääääääär". Hahaha! Hur gammal kan han ha vart då? 9? Nu är han i alla fall 14 och kommer med en ännu fjolligare låt än när han var nio. Väx upp!
 
Som nioåring. Jävlar.

Och jag dömer ingen, jag bara säger att han inte kan sjunga, att hans låt suger och att han är allmänt geeky.

Kommentarer
Postat av: cecilia

HAHA ja det tyckte jag med! sådär fult mesig var han.

2008-04-29 @ 16:48:56
URL: http://presidentcess.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0