ej läsvärt.

Har inte haft tid att blogga på typ två dar eftersom ja varit tvungen att åka direkt efter ja kommit hem. O på morgonen är ja för trött för att ens tänka på det.
tisadagen var vi badade. Då hade ja i och för sej tid att bloggen, men ja glömde. De va skitkul, fast ja kände inte så många. Typ Emma. Resten var killar...
onsdagen var det meningen att ja skulle gå på en maskerdgrej med tema 1900-tal. Men de verkade lite små nördigt. Så ja pallade inte. Dessurom så hade ja träning. Vi ska tävla snart. Och vet att de kommer gå åt helvete. Men de skiter jag i. Det ska bli skoj ändå.  På våruppvisningen ska vi ha glitter o glamourgrejs. Vi ska liksom klä oss efter det temat. Jag tycker att vi ska vara divor ^^, och först ha boaormar på oss och sen yeehy osså typ har man värtsa glitter grejen under och låtsas dricka champagne som egentligen är äppel jucie (HAHA. geeky). Eller så skippar vi glittret, för det är töntigt. Tips?


Asså ja blir så jäkla arg på att Maria aldrig informerar oss om någonting! Jag skulle redovisa franska idag, men Maria hade inte sagt till oss att vi skulle ha kp ist för ws.

Jag skulle vara Marilyn Monroe på da maskerad. Sexigt:)

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0