Beach 08

Tog en liten promenad med Klara och sen käkade vi nudlar och mörk choklad hemma hos henne till spelet Geni. Barnversionen faktiskt (haha). Nu ska jag till Malin, där jag ska göra allt och inget. vi skulle sola, men sen började det regna. Konstigt. Ikväll är det Klara igen. Konstigt att jag aldrig tröttnar på henne. Haha. Skämt åsido :) Ha en jävligt bra fortsatt dag <3

Chain Bikini Ring Bandeau Bikini
Chain Bikini Double Chain One Piece
Placket Front Smock Placket Front Smock
Lite strandfint från Topshop föresten. Jag skulle definitivt kunna tänka mig en baddräkt till sommaren i en sån där modell men skulle nog inte köpa det för dels behöver man större bröst (haha) och sen blir ju inte solbrännan den snyggaste. Vid mage - Nej tack.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA, jag vet en tjej som har fått jättestora och slampiga bröst som nog skulle kunna ha dt.. ;) elr så är dom FÖR stora.. ^^ haha ;)

2008-04-26 @ 19:54:35
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0