BB - basket och babycitat

Blogg.se har vart konstigt hela kvällen. Det gick inte att publicera det här inlägget om jag skrev vid 6. Eller spara som utkast. Så jag kopierade texten och nu är den här:

Hejsan hoppsan!
Efter skolan drog jag och några kompisar till Malin där vi var aktiva och spelade basket m.m. Hehe. Ni vet jag är nog världens mest otränade människa. Det är ett mirakel att jag kan hålla mig i form, eftersom jag äter som en häst. Och vet ni! På fredag kommer småkusinerna! fast det kanske jag redan har skrivit, eller? De är ju så söta. Bebisar/barn som säger roliga saker är en stor svaghet för mig. Jag är verkligen ingen barnätande häxa, som en viss Isabella Löwengrip. Jaja. Minsta kusinen Maurits är så söt, för han blandar bokstäver, lespar smått och säger "u" istället för "y" och "y" istället för "u". "Ska vi gå ypp?" "Kan jag be och få sulten?" "Kan du sätta på mina stölvar?" "Kolla mina muksler!". Så gullig! Och Benjamin, den lite äldre, han försöker vara lite sådär "Jag kan" men så blir det fel. "Pappa.. När du gick i slumpen.." Haha. Lumpen menar han då förstås. Cute. Sen har Malin och jag blivit proffs på ett dataspel. Not very cool, i know. Men det är faktiskt jävligt roligt. Nu går det inte att fixa länk till spelet, men här får ni URL:en: http://blip.se/gamepop.aspx?gameid=151&gamename=LetsDance2&gametype=inc&gameheight=600&gamewidth=800&firstcolor=darkblue&secondcolor=middleblue&gameurl=/games/RSDans/RSDans/showgame.aspx?song=2idkdas

Så. Nu får ni klara er utan mig ett tag ;) Puss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0