uusch..

de e så att ja skrev faktiskt ett helt inlägg förut men de försvan :( suck.. men de stod iaf bl.a. att ja mår illa o e förkyld idag, la mej på golvet en gång o trodde att ja skulle spy, men de gjorde jag inte.. ganska tur faktiskt - fast ja ville bli av me de inne i magen som gav mej sånt illamående :/

hursomheelst så kollar ja på film med pappa (fast vi tog en paus nu), vi kollar på "Final Destination 2", en skräckis o ettan va jättebra.. än så länge tkr ja att tvåan e heelt ok också! :)
usch, de gör skitont på mitt finger när ja skriver, jag har bränt mej :'( buhu, AAAAJ!!
Efter filmen kanske jag ska typ bada elr nåt.. förmodligengör jag inte de för badkaret är äckligt tkr jag, men pappa säger att de bara e gammal badolja. men ändå.
PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Det kanske är den där blåa filten som Nisse kissade på, och som ni tvättade i badkaret, och det lbev alldeles blått ..

2007-11-13 @ 19:42:51
URL: http://tessaawn.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0