träningsverk..

Jaa, Julia skrev ju om den här dagen.. jag har väl räätt så tur som e van vid sånt där misshandel, asså då syftar jag på att vi fick gåå så långt (tog fanen timme! elr mer!), eftersom att jag går i basket.. har lixom redan lite träningsverk sen igår (träning) så de blir ingen skillnad drekt . Men aja, jag behöver väl inte tillägga mer än att jag köpte en assöt väska som jag har velat ha sen jag såg den! Bild på den nedan+ nåra andra från idag, och så dom sista la jag för att jag hade lust. (obs: dåliga/suddiga bilder!) :

1. Väskan ! <3 2+3. Emma, jag och Erika mycket suddiga i det lilla spegelrummet på tekniska museet :P 4+5. NK-skyltfönster, såjävla gulligt pyntat! 6. En lite sådär halvfin bild på Erika och mej <3 7. Och så fick det bli en bild på mej och Emma :D <3 8. Eftersom att teresa e sjuk så får denna bild på mej och henne va me också (fuul :P)

Jag har kommit på att jag har aaasmycke träningsverk i armmusklerna och nu vet jag vrf! Jag har på sista tiden kännt typ värsta mjölksyra (? elr vad man ska kalla det) i armarna när jag sminkar mej, mest när ja tar mascara och det är ju typ bra då! Att man typ tränar armmusklerna av att sminka sej! :D kom dock även på nu att vi hoppade mycke hopprep på träningen igår också, så det kan ju också vart anledningen (a) jajuste! jag var asbra på att hoppa i kors helt plötsligt med hopprep ! Det bara kom, och seriöst! Jag var typ proffs! Haha, Olivia blev nog allt lite svartis ;) Måste fan filma de nån gång och lägga upp här! Så ni vet att jag talar sanning! (då får ni bara inte döma mej för att jag kanske ser lite onormal ut på blicken elr nåt när jag hoppar, tihi).

Igår så var jag duktig i skolan - redovisade eng steg 13 , uuuh! :)
Nu blev det ett sånt där ganska långt inlägg, hoppas nån orkade läsa det ! 8) Heeejdå <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0