Spånga Julmarknad -07 here we come!

Oj Gud! Det blir alldeles suddigt framför mina ögon hela tiden. Förutom dom tillfälliga besvären så håller jag på att bli lite sådär vinterförkyld. Asså inte "stanna hemma från skolan" - förkyld, utan "nästäppa, snuva och nysingar" - förkyld. Usch får rysningar. Har jobbiga sår i "snorrännan" som Hans (vår bildlärare) kallar den lilla kanalen mellan näsa och mun. Den kanske heter så. Jag vet inte.

i alla fall så tänkte jag att, för att organisera lite, så kan väl folk i Dafajv kolla upp lite hemma om det finns något mysigt att dekorera ståndet på spånga julmarknad med. Sen skriver ni upp alla grejer ni kan tänka er att resten att dafajv också vill ha på ståndet. De skulle också vara bra med foton eller om ni kan typ rita upp enkla skisser eller nåt, bara så att hela gruppen får vara med att bestämma vilka grejer vi ska ha med. Sen när vi ses nästa gång så plockar vi ut de saker på listonra som verkar intressanta. Vi måste tänka på att det inte får bli för mycket.  
Lagom är lag. ;)

Sen måste vi ju hitta på nåt bra system ang. paketinslagningen. Vi måste ju ha nå post-it lappar eller nåt för att veta vilken kund som ska ha vilekt paket. Ååh. Vi har mycket att göra tjejer, men vi fixar det. GLÖM INTE att det bara är en vecka kvar till julmarknaden. Och tyvärr så kan vi inte anpassa efter alla, bara så gott som möjligt. Det går liskom inte att alla kan varje gång. Vi försöker få så många som möjligt med när vi ska pyssla och planera.

Men tillsammans fixar vi dethär. Jag älskar er tjejer <3

Kommentarer
Postat av: malin ^^

åhåh!!! jah fixar post it-lappar! :D :)

2007-11-29 @ 22:02:04
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

LILLA SÖTA MALIN. JAG MENADE MEST ATT VI MÅSTE FIXA NÅGOT SYSTEM FÖR DET ;) ♥

2007-11-30 @ 07:01:15
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tycker ni ska ha en kondom på ståndet.. ;)

2007-11-30 @ 19:31:53
Postat av: jullsan.

OFC, att vi fixar det (;
känns lite små läskigt bara "/

2007-12-01 @ 11:55:07
URL: http://jowlia.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0