Smidigt!!

Har inte kunnat skriva på länge, för våra hantverkare var så smidiga, de klippte av sladden me el ti mitt rum, så ja har ingen lampa itaget, men vi har lett in ström i mitt rum nu så ja kan chatta o titta på tv o se nu på mitt rum igen! :) och lyssna på musik, äntligen!!
Filmkvällen me teresa o leo va jätte mysig! Men söndag kommer slå allt!!
Tävlade ida, direkt efter öppet hus... :D i gymnastik, järfällagymnasterna!! JTC, järfälla trupp cup, det var någrs lag från nortälja där, några från typ Salen, ett från Hermes och ett par lag till från tre till olika ställen. Ja fick skjuts av Johanna dit. ska jag berätta något as kul? VI VAAAANN! vi van guld, fick springa ärovarv! vi van i alla grenarna dessutom! fristående, hopp och matta! vi tävlade i klass C elr D.. fast ja e inte säker, för D finn inte i vissa tävlingar. A e iallafall lättast. Camilla ska åka ti Brasilien i två månader nu, de e as dåligt. en till dålig sak e att Line kanske ska sluta och att Zigges pappa inte kom och kollade på tävlingen. när den slutade, 16.00 så trodde han att den började. så vi fick skjutsa hem Sigrid, Zigge o sigrid e samma person, fast hon kallas jämt Zigge. :) nu känner ja att de blev lite töntigt hära.. ;)
puss! ska titta på film me familjen nu! :D
ps. fick ta min liee broschas delelerings dräckt, den ja snackade om förut, för 170 gick verkligen inte att ha... men gustavs passar perfekt! Zigge lånade den andra istället, för hon ville inte ha den gamla defelerings dräckten, ja gick först i ledet när vi defelerade*stolt!* :D

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0