skrivet igår!

öhm.. hade studiodag ida...de va precis va ja behövde! sovmorgon! vart inte så mycket studerande, mest choklan och musik... ja gjorde typ ingeting annat.. försökte göra matte mn de blev typ ett tal i kvarten, för ja sms:esade mest istället. sen typ vid tre, för de va först då ja orkade gå ut ur huset tog jag bussen till malin. Han träffa Leo ett tag innan hon skulle hem och hämta sin lillasyster eftesom ingen anna kunde göra de i hennes familj. Malin o ja pysslade, vi gjorde julkort till spånga julmarknad. mina blev jätte misslyckade! jag ville bara slänga allihopa och helst slita sönder dom innan, men de skulle vara så mycket slöseri på snygga papper och dyra grejer som vi fick fixade med, så ja fick avstå.
När ja försökte få ut lite ljusblå målargrejs ur en tud som hade torkat så klumpade ja till de! först kom ingeting o ja tyckte o pressade men fick inte ut ett skit. sen kom allt. rakt på mej. hela mitt annsikte, tröja o byxor vart helt blåa. men väggen o möblerna klarade sej. och mina trosor allt annat var helt äckligt och kladdigt. mitt hår me o ja fick i ögonen osså. de sved som fan o smakade piss!
så nu sitter ja o myser i Malins kläder. =)

(malin, jag, var snäll och la in detta inlägg, eftersom att emma själv skrev på pa ist, vrf vet ingen.. smartare att ha det här ju! tänkte jag då! /maalin :D)

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0