skriver lite snabbt nu!

Idag är det freedag, mysigt! Kom hem från Olivia för typ 45 minuter sen :P ooch jaa, det var alltså lagkväll hos Olivia. ASMYSIGT! :) På nåt sätt trk jag att det här var en av dom bästa lagkvällarna , typ för att pearls va me också kanske (a) o sen så ere så söta tjejer i Blackeberg F94 (: Iaf, vi såg filmer "Big fish".. den va typ väldigt lång, men bra faktiskt! Innan så åt vi tacos och typ kollade på gamla basketfoton bland annat! Asså shit va liten man va (fast jag är ju inte så jättestor nu heller, men iaf :P), det va lite roligt.

I skolan så vare väl inge spec. Teresa va sjuuk... men juste! vi hade ju leragrejjs.. asså vi fick göra grejjor av lera :P det var nästan kul, men jag blev lite frustrerad när de blev fel hela tideen :/ men resultaten blev nästan okej ;) kanske kmr foto på det en vacker dag! hehhe.

Fredag hela veckan börjar snart igen, första delen va ofc. jättekul :P jag älchkaar!
Nu va det slut på mitt skrivande för dagen tror ja nog, Pusshej!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0