skarutielpåfreda? :P

hahha ;P rubriken :)
ajaaa hursomheeeelst! Idag fick ja en "fri" kväll, eller först hade jag ju träning, alltså jag sket i att göra skolarbeten :) det händer ju ioföörsej rätt ofta, men igår var det bara pluggplugg (elr jaaa, jag hann ju med att sälja havrebollar med Leonor och ha träning, men sen var de duscha o pluugg som gällde) och DH! Det var ja skitbra! Poor Edie :'( hoppas hon inte dog!!! Vill nästan bara ladda ner nästa avsnitt för o se vad som ska ske härnäst :P iaaf, tillbaka ti detdär om pluggningen! Jag gick även upp 05.10 nångång på morronen för att göra klart aaasmycke på ett steg som jag bara va tvungen att redovisa idag o jag skulle inte ha nån möjlighet att göra klart det samma dag på redovisningen, om inte på morronen - som jag gjorde... usch va jobbigt det var! men jag klaaarade det o blev aasagodkänd ;) ööhh, a iaf... nu tappade ja tråden.. kmr inte ihåg vad jag skulle skriva... ojdåå. aja.
HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Teresa

Ööh. Vem är El? ;) ♥

2007-11-08 @ 07:14:47
URL: http://tesssaawn.blogg.se
Postat av: Leonor

jafg ska inte till el :(
kanske nästa gång, måste ni gå nu?(a)

2007-11-08 @ 09:19:32
URL: http://leonorcita.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0