Pyssel

Hoppas att ni inte är arga på mig...

... för att jag ändrade bloggdesignen utan att fråga :/ hoppas den funkar, annars är det bara att ändra :) <3

sen är det en till sak som kanske gör er sura på mig .. (a)

hihi, joo, jag hade skittråkigt idag när jag var hemma och sjuk, så jag gjode en stor skylt där det står: Paketinslagning och andra pappersverk
till Sp. Julmarknad alltså. Blev ganska nöjd. Hoppas ni gillar den. Vi behöver inte använda den asså, men det är ju kul för det tog nog två timmar att göra den ;) iaf så va jag lite snäll och köpte ett gulligt presentsnöre på Pay C för några veckor sen :) men det bjuder jag på :) Sätter in en bild på skylten ikväll, eller imorn. Vi får se.

Jag ska inte gå till skolan imorn. Kommer ha pisstråkigt ensam hemma .. Hoppas på tillfriskning till fredag kväll, så att jag kan dra till Klara. Ha en fortsatt trevlig kväll. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Leonor

jag blir iaf inte sur :)
tykte det var jätte gulligt att du fixade det! :d
särkilt när du var sjuk :)

2007-11-15 @ 18:59:07
URL: http://leonorcita.blogg.se
Postat av: Tessan

hihi. tack :D jag tänkte att ni kanske hade viljat vara med coh så :) jag älskar er :) foto att kika på idag! ♥

2007-11-16 @ 07:41:58
URL: http://tesssaawn.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0