Nooot agian!

Sjuk, japp ja e sjuk... :( ja blir fan alltid sjuk och jag HATAR det!! Kan inte ens göra skolarbeten! Kan knappt skriva nu heller, så jag skriver bara lite. Har haft världens migrän igår och idag :( och feber, sen så ser jag suddigt och har asont i öronen.. biverkningar? :S uuusch.. juste, jag hostar typ 24/7 också! FAAN! Hostmedicin fun kar fan intee.. Asså förlåt för att jag gnäller, men det är ju synd om meeej :/ jag hatar att missa skolan, vilket jag gör rätt så ofta. Bläääh..

Nu läste jag att Teresa också e sjuk! Känns ganska bra att jag inte är ensam om det, fast det är ju taskigt att tänka så, men ändå.
Jag har såjävla tråkigt! Hejdåå

Kommentarer
Postat av: Teresa

det gör inget. jag tänkte också så (a) kan ju ringa varandra :D ♥

2007-11-19 @ 12:10:13
URL: http://tesssaawn.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0