Nicolettte Sheridan

Ååh! Asså *****! Eller asså, de är ju bra att Edie inte tog livet av sig, men jag hade nästan börjat vänja mig vid tanken på ett desperate housewive utan henne. Jag försod inte riktigt det sista, det där när de nya grannarna låste dörren, och det zoomades in jättemycket på dörren, men jag tror att jag vet varför det var så stor grej :) asså dörren låstes ju utifrån, och det gör ju faktiskt inte många dörrar, ellerhur? I alla fall inte dörrar till sovrum. Så det borde ju vara typ att de har haft den där tjejen inlåst eller något. Sen var det väl nån våldtäkt också? Man blir förvirrad varje gång det händer så stora saker. Massa nya grannar liksom. Nu ska jag i alla fall sminka mig, och klä på mig :) Puss, och ha en bra dag! <3

image46

Puss <3


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0