namnlöst

Hejsan :) idag har jag faktiskt fått en del gjort. Jag har gjort kursläxan, haft kursförhör, gjort projektprovet och gjort lite i svenskan. Om jag har tänkt rätt så kommer jag att att nå mina målk imorn och förhoppningsvis kunna plugga lite på lördag också. Öppet hus. Vad är det för dumt påhitt? Nu efter skolan ska jag till stan med Klara. Ska köpa en kräm för mörka ringar under ögonen. Nivea Anti-Shadow Eyecare eller nåt sånt rtor jag att den hette. Omkr. 80 :- ska den kosta. :) Måste köpa nån liten present till pappa tills på söndag :/ Något förslag? <3 / T' 

Kommentarer
Postat av: Kristjana

Haha, köp nåt han har nytta av eller så. Eller nån skiva, men det köper vi ju typ alltid -.-

2007-11-08 @ 17:15:53
URL: http://superkittie.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0