mmmmmm

Hej :)
JAG ÄR HUNGRIG... -.-'
om jag själv fick välja så skulle jag starta varje inlägg så, men då skulle resten av dafajv skämmas ^^
iaf så har jag upptäckt en kul sak :) vi har minst 4 läsare per dag, och det är ju inte så konstigt, eftersom att vi fem typ alltid kollar in blogen och så, men! vi har ett medelvärde på 7,5 och ett typvärde på 8! det är ju kul. Alltså så är det typ två pers (förutom dafajv) som läser bloggen nästan dagligen, vilka är ni två små prickar?
idag har jag inte hunnit göra nåt skolarbete alls. wooooooopppps! oh fuck. jag glömde min foundation hemma hos Erika :/ FUCK! får sno K's. Sen har jag faktiskt offrat min dyrbara kväll till att komma på en snygg men en´kel design på en presentpåse att ha på Spånga JUliiis. och jag har kommit fram till ettt resultat. en fin, ganska smal påse, som går att göra på fem minuter. skitbra. det betyder 5 påsar på 5 minuter. tjoho :) <3


(okej, här e malin, ja laddar upp ditt inlägg teresa.. eftersom att du glömde att göra de för nåra dagar sen :S)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jag läser lite, hihi

2007-11-15 @ 11:43:48
URL: http://superkittie.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0