Livsstil

Med tanke på att jag inte håller på med nån sport och håller på att bli tjock, så kanske jag borde börja på typ aerobics eller innebandy igen. Men om ni känner mig så vet ni att jag är LAT. Jag orkar seriöst ingenting. Men då tänkte jag att bara för att man är lat så betyder inte det att man inte kan skaffa oansträngande tidsfördrifter. Så här och nu så ska jag börja med en ny livsstil, så jag har skaffat en fin liten hobby - pyssel :) eller ja. asså jag har ju hållt på med fingriga seker sen länge tillbaka, men nu ska jag verkligen typ göra allt själv. Tänkte börja med att göra ett fint litet födelsedagskort åt Emma som fyller år den 26 november. Samtidigt som två av mina katter faktiskt. Funderar på att ringa honom som köpte Zelma och Zindy (Zorro och Zimbas systrar) och fråga om vi får komma och hälsa på, på deras födelsedag. ska diskutera med mamma. Nu ska jag i alla fall försöka plugga lite innnan jag sätter igång meed pysslet. Skit! Malin, och leo har ju alla papper. Eller ja.Jag kan säkert sätta ihop nåt med det jag har hemma. Wish me luck! <3 

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0