jag iaf duktig!

Jag och Teresa är bäst på att skriva i bloggen, så ere. Emma och Leo=laaatmaskar och Julia=ööhh? typ övergivit denna blogg? :'S Aja, Teresa ROCK iaf ! <33 Och leonor för henne ska jag till malta med (a), okej emma och Julia kanske också gör det... liiite 8)
Nu e de "Sandor slash Ida" på tv, men jag pallar typ inte kolla på den.. kanske ska kolla lite till sen, elr nåt.
FUCK! Skola imorn! UUUUSCH, hatahata (A)... men jag är såå inte redo för att börja skolan igen. Senså ere ju fan typ vinter nu! VARFÖR?! :'( snyft, kyla och snööö, blääh.

Idag har jag shoppat pyttelite med mamma och Jenny. Vi köpte benvärmare och knästrumpor, så man kan frysa liite mindre i vinter när man vill ha tunika/klänning! Jag är nöjd med inköpen (kanske kmr bilder..)
Nisse har vart här (hos mamma) i typ två dagar nu, men idag kom pappa och hämtade honom... känns lite tomt sådär, menmen. Då blir de iaf lite mindre kiss på mattorna och på andra okända platser i mammas hus..
På tisdag ska jag och Leonor sälja havrebollar för att samla ihop pengar till malta! Det kmr gå sååå bra :D .. hoppas. jag. heh. he. he. Kolla in heta bilden, Maaaaltaa! :P

Puss och hejdåååå!

Kommentarer
Postat av: julia

bara för att jag inte ska till malta betyder det att ajg inte "betyder" något, och abra för att jag inte orkar skriva 24/7 `? shit alltså...

lycka till med havrebollarna ... or not

2007-11-04 @ 21:00:42
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: malin

tack.. or not då.. :S

2007-11-04 @ 21:39:36
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0