ingen rubrik 8)

Hejhej! Idag vill mamma göra nåt me mej, hon fråga om ja ville göra nåt mysigt som att gå på bio varpå jag svarade "Bara om du betalar" (a) hehe. Vi ska typ åka till Vällingby och kolla i lite nya affärer, gå på bio och sen så ere ju klubbgrejs på HM så diit måste man ju gå också ! :D
Hmm.. vilken film vill man se då? *Loggar in på sf.se* .. skiiit! bara skitfilmer -.- förutoom "Saw 4" som jag äändå inte får se på bio ..! Typiskt att de ska vara dååliga filmer just nuu :( Happ. Kul. Inte. Men nu kom jag på att jag kanske kan passa på att klippa mej i Vällingby, excellent...

Hejdåå!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0