Idol 2007 & Fredag hela veckan

Igår var jag Teresa och Leonor på typ möte om Spånga julmarknad, då blev jag tvungen att ta me Nisse, hehe stackarn ;) de va förresten en tjej som sa att Nisse var den sötaste hunden hon hade sett, det var kul! :D Iaf, det skulle jag inte skrva om :P Jag ska skriva om Idol 2007 först och främst:
Okej, det är tre kvar nu, Amanda är bäst av dom och Andreas är absoooluuut sämst! FYFAN! Okej, visst han kanske sjunger bra, men inte lika bra som nån av dom som sjöng igår! JAg förstår mej inte på honom! Han har typ ingen utstrålning! OCH HAN ÄR FUL! Kanske inte jätteful, men han ser ju förfan ut som ett monster när han sjunger! USCH, man kan ju inte ha en karriär där folk blir tvungna att blunda för att kunna njuta av musiken -.-  dessutom! Det värsta; han sminkar sej! Och inte lite heller, mer än hela dafajv tillsammans typ.. -.- fulfulfult! Förlåt men man kan inte låta honom komma etta elr två, det är skandal.. och senså åkte den bäst ut igår! Daniel! Men han är för bra för Idol, och det vet han :). Nu jävlar ska Amanda vinna, och marie ska komma tvåa, så detså! Alla var faktiskt jättebra på sina sista låtar igår, dom sjng ju två var. Spec. Marie, Amanda och Daniel! Aja..
Amanda sjunger Baby can i hold you tonight, mm..  ;)
Kanske har lagt upp denna förut men hon är ju så braa:

Och så kollade jag ju på Fredag hela veckan också, kul som vanligt! Kanske lägger upp nåt klipp därifrån senare... kanske imorn elr nåt! men nu blir det duscha för mej! Puss

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0