idag

Idag redovisade jag steg 12 i matten! YÄÄÄÄÄY! :) Fast jag e fortfarande lite efter i min planering, fast jag e inget problembarn :D jag ör bara ett geni som är lite efter Teresa som e typ lite "pluggis" men ändå inte.. aja ^^
Vi va hos Eriiika idag och det var jättekul! :) vi lekte kurragömma och vi åt mellis ochoch massa kul ;P sen så busringde vi lite, hehe omoget... men det var kul! När alla utom jag hade åkt hem så busringde vi lite mer och efter ett tag så kom mamma och hämtade mej.. Jag åt köttfärssås och pasta till middag och det var very goood :D

Det var en lite förkortad verison av min dag, hejhej!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0