Grey's och SO

Hej och välkomna till mitt nya liv. Det består av mig, mina kompisar, min familj och alla andra jag tycker om. Det är fritt från fjortisar med reflexvästar, extremt jobbiga gympalärare som sätter en i en grupp med massa fnittrande geeks och fritt från Paris Hilton.

Hehe drömma går ju... Idag har i alla fall jag, leo, malin och julia pysslat ihop lite kort till Julmarknaden den 8:e. Lite myspys. Tänkte att vi kunde pyssla imorn eller på fredag också, what do you think? Nästa vecka ska Kristjana praoa, på mammas kompis café i Abrahamsberg. Från måndag till fredag sa hon få göra ellt förrutom att få stå i kassan. Asså typ laga sallader och sånt. Klara och jag tänkte hälska på henne nån dag, kanske fredag. Hihihihi. Nä nu ska jag göra kursuppdraget/ veckans inlämningsfrågor.Sen lite senare ukväll blri de ett besök hos gänget på Grey's Anatomy
My love ♥

Puss&Kram

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0