Eva Longoria + min dag, hehe ;)

Klicka för att stänga bilden
Älskar henne! Hon är en del av mitt favoritprogrem, Desperate Housewives, och hon är söt! (a) hunden också :)

Och nu till något helt annat; idag ska jag köpa nya basketskor (mina är skittrånga typ!) och nångång runt tre har jag match! Men mot Harem.. :S jag är lite rädd ;) vet inte om de kmr bli en spec. rolig match endåå.. men vi får se.. Iaf! Ikväll klockan 19.00 (tror jag :P) så har Emma fest, och juste! Har ju inte köpt nån present.. tråkigt, men hon kmr över det :P haha, skojja, klart jag har en present! :D <3
Nu ska jag göra mej iordning! PUSS&KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: teresa

men hon ska ju sluta på desperate housewives, och nicolette sheridan också :( fan, det blir inget pregram utan dm :( fast såläga Bree inte slutar så är det okej ..

2007-11-24 @ 11:05:17
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: malin

WHAAAT??!! fyfaan! då ere ju ba tre kvar.. :( plus den nya :S ne faan, men ja fatta att edie skulle bort. me asså eru säker för alla trodde ju att bree skulle sluta också ju o de gjorde hon inte. böööh :(

2007-11-24 @ 11:33:14
Postat av: Kitty

Hahaha
1. Det är inte säkert att Eva Longoria ska sluta, hon har bara sagt att hon vill det
2. Edie ska INTE sluta! Vet inte vad du fått det ifrån, men det är säkert jag som lurat dig(?). Heheh, men iallafall så ska hon inte sluta :)

2007-11-24 @ 21:16:48
URL: http://metrobloggen.se/kitty
Postat av: Kitty

FÖRRESTEN ÄR EVA LONGORIA SNYGGAST I VÄRLDEN

2007-11-30 @ 07:19:18
URL: http://ninelifes.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0