bababahaa , mobbad rubrik :)

Igår åkte nåra få i F94 Blackeberg basket + andra från blacken typ till Fryshuset o kolla på en 08-match.,. de va feeeett tråkigt ;) haha, o vi betalade lixom 100 spänn. Asså de kunde kanske vart kul om ja fokuserade på själva MATCHEN, men palla :P vi gjorde lite annat också, typ åt lite onyttigt o sådär. jaja whatever.
Nu e jag i skolan och ja har typ fixat mina grejjer jag gjorde i leran förra veckan, målat dom o så.. ööhh, aa, nu ska jag iaf plugga 8) ssäääger vi! Måste hursomhellst boka redovisning i svenska steg 12 (ja e så dålig, borde egentligen va klar me steg 13 men jag är efter i min planering :S).
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sluta! Vid den här tiden när jag gick i sjuan var jag på steg 10! :o

2007-11-23 @ 16:07:23

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0