Zzzzz...

ÖÖh. jag vara trött!
De mesta om julmarknaden står ju i julias inlägg nedan, men jag kan tillägga att ja blev ISKALL om fötterna redan på en gång när vi lämnade mitt hus och gick mot bussen på morronen.. :( blä.
När julmarkaden var över så lääängtade jag till att få typ bada elr sooooova. Men nej. Nej. Det. Fick. Man. INTE! Jag hade just stormat in i huset och slängde mej i sängen o somnade nästan på en gång, men då, då kom jag på att; juste, Blackebergs julfest var snart. KUL, man va ju lixom verkligen på humör.. Så det var bara att springa till bussen (tar typ 8 minuter att gå till bussen) och sedan i Brommaplan fick ja springa till tunnelbanan. Sen i vällingby sprang jag också, var typ sen till samlingen. Men de var tydligen ingen riktig samling ens!! :@ hade ju sagt att ja skulle komma, så ja ville inte ba skita i det, men när jag väl var där så ville jag bara heeeeeem. Så jag stack efter en timme typ. Sen så tog det en timme att komma hem. Jag sprang hem från bussen. Och nu sitter jag här, mer sänkt än någonsin.... fyyfan. Tänkt dej allt detta elämde efter typ fyra timmars o typ 20 minuters sömn (typ ingenting) och att stå ute och frysa i typ 5 timmar i sträck, inte bara stå - även springa runt som en desperat jävel o försöka sälja saker till folk... och, aja, skit samma!
Asså jag gillade ju julmarknaden, men allt på samma gång blev för mycket.
Nu jag ska sova...... ;S

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0