VARNING! UTBROTT ;)

Idag fick jag typ damp när Anna Moore tvingade mej o Joanna att slava för henne! BARNARBETE säger jag bara, fyyyfan för den jävla ******! Ja vill inte prata om det, men det var terrible och vi förlorade värdefull tid på det... :(
Jag har nyss badat med Nisse, och det gick lite sådär... jaa... jag har typ enmiljon rivsår nu; Nisse hatar att bada ;) stackars sötnööt! Nua sover Nisse iaf :)<3
Hursomhellst! Nu ska jag göra lite nytta eller vad man kallar det ;)
Jag ska;
♥ Lyssna på en ljudbok, har lånat på biblan i vby. (geeky, javet! ;P)
♥ Medan jag gör svenska...
♥ Och engelska...
♥ Och tar en paus och checkar internet elr nåt.
♥ Kmr nog kolla lite tv, naaaaghty!
♥ Ätaäta, fast senare typ...
♥ Fixa med julklappar! Kolla hur mkt jag har köpt alla och så.
♥ Vet inte om de va så mkt mer, får se!

PUSS DÅÅÅÅÅÅ! /malinpaliiiiiiiiw ;D<33

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0