Top 10 i parfymer <3

Älskar verkligen allihopa! Fendi är typ asdyr, men den är underbar.. Daisy är ganska ny och den är nog favoriten just nu, jag har försökt sätta dem i rätt ordning och det blev väl ganska rätt :) Jag har Paris Hiltons (kom på 5:e plats), Angel (7:nde plats) har jag haft och det röda DKNY.äpplet (8:onde plats) har jag också. Hoppas på att få någon av dom andra i julklapp! :D


PUUSSAR OCH KRAMAR, xoxo ;)<33
ps. ringde nyss Teresa och de va typ dålig mottagning, så jag ringde från hemtelefonen och då hade hon stängt av mobilen! DISS ELLER VAD? :( Jag störde saäkert henne när hon skulle sova, kl. 10 på en fredagkväll...

Kommentarer
Postat av: teresa

jag har nämligen, till skillnad från malin, ett liv och var tvungen att lägga mig tidigt på lördagsmorgonen efterson att jag skulle iväg@ lördaaan hallå?

2007-12-25 @ 16:51:36
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0