tjaaaah

Vaken men trött ;) och lite febrig känner jag :S men fuck that, ja ska inte sitta inne hela dag med sunkig stor tröja och min morgonfrilla (den är hemsk!). Nu ska jag berätta om vad jag har gjort dom senaste dagarna!

Shoppatshoppat ooooch shoppat! Haha, de är sant, men ja har gjort annat ocksååå;
Typ för nåra dagar sen så var jag och Teresa i stan :) då shoppade jag måttligt på rean *blinkblink*, de kmr ett inlägg senare med bilder på alltiiiiing! Asså shoppingen dåra. Öööh, a seen.. vad gjorde vi sen? :S Fikade gjorde vi ju också! Hiihi, sa jag förresten att jag åt ingen frukost innan jag åkte, så i Spånga köpte man en pucko till frulle (a). Efter det så drog vi hem till varsitt (teresa va typ lite sjuk och jag hade migrän). På kvällen sov jag hos Leonor och det var trevligt.
Dagen efter så var jag med Leonor hela dan, först hängde vi hos henne ett bra tag, sen till vällingby (örk, man tröttnar ju på dt stället :S) och sen till mamma. Ja - och sen till pappa, låter det jobbigt? Hos pappa badade vi i myy jacuzzi, elr bubbelpool som jag vill kalla det :) naaaaajs. Sen åkte hon hem.
Igåååår var det en slödag i början, jag pallade ingenting, fast jag hade bestämt att jag skulle åka till farsta c. Men sen typ vid sjutiden stack jag och mammi till Kista, hehe var kom energin ifrån? Jag shoppade ofc. (a).. för X antal kronor... bilder kmr somsagt på skiten! Jag åt glass också, mmhmhmmh. Gott. En kula joghurt och skogsbär-smak och en kula m. cocos-smak. Youghurt-smak får mej att känna mej lite nyttig (but it's nooooooet!)

Aja, nu ska mamma snart hämta mej och Jenny.. vi ska fira nyår hos henne iår (elr Jenny kmr ju va på nån nyårsfest ofc.), vet inte hur d kmr bli. Tråkigt? Förmodligen - typ ingen i min ålder ska vara med va jag vet. Döda mej.

seriöst, bara jag opch teresa skriver, så jag uppdaterar sidan lite..
Puss och kraaam!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0