something stupid

Såg just filmen "Snow Dogs".. Den är ju för gullig. Hundarna är supergulliga, särskilt i slutet när de små huskyvalparna kom in. Sååå fina. Så nu sitter jag framför tv:n och halvglor på Americas Funniest homevideos. Haha.. Idag kommer/kom Klara hem! Skönt att hon är hemma en del av jullovet, så att vi kan va me varann. Hon ska koma hit på måndag, med sin familj då, och fira nyår här. Nice. Imorgon tänkte jag ringa nån och göra nåt. Får se om det blir Klara kanske, för Kristjana är också sysslolös, så då kunde vi umgås med systrarna Petterson maybe. Och sen på kvällen, bio med Malin och Julia och kanske Erikaoch Leo. Satte just på låten Something Stupid, som är på den där dejtsajtsreklamen.. Så mysig. Typ; jag saknar någon som glömmer min namnsdag och som gör skidbackar i osten. Naaaajjjjs. Ikväll ska jag titta på Hajar som hajar. Hajar ni? Hehehe. Nej nu är det familjemys. Puss <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0