Solna C

Kom hem för typ en och en halv timma sen. Från Solna Centrum. Mysigt centrum tycker jag. LAgon stort, så man varken tappar bort sig eller typ får inte plats :S ;) Sen finns de nödvändigaste affärerna där också. Vet inte om dom har Wedins, men de finns ju i Vällingby så de går bra iaf :) Lite pysselgrejer från Panduro och en Lumene foundation från kicks fick i all fall följa med hem. Jag tänkte mig nämligen en relativt lugn dag imorgon, efter två dagar i stressig mellandagsrea. Min rygg säger verkligen emot! (låter som en gamling med ryggskott). Så imorgon tänkte jag mig lite pyssel och kanske skoinköp, eftersom jag inte hann med det idag. Däremot hittade jag ett par fina vinröda pumps på DInsko för ynka 150 pix, me like <3 Får se om det blir dom eller ett par "kvalitetsskor" från skopunkten, hehe. Nu är det datan som gäller ett tag framöver, så det blir säkert något mer inlägg ikväll. Ciao<3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0